روش های ارسال

ضمن تشکر از انتخاب شما

مشتری گرامی برای ارسال کالا دو گزینه در نظر گرفته شده است.ارسال با پست پیشتاز که تا حداکثر چهار روز بسته به محل سکونت شما کالای شما به دستتان خواهد رسید.

روش دوم نیز تحویل با پیک مخصوص ساکنان شهر تهران می باشد.این روش مقداری هزینه بیش تر دارد .

توجه نمایید که پیک ها  اختصاصی نت شاپز نمی باشند و برای ارسال با پیک از شرکت های پیکی موجود استفاده می گردد به همین دلیل هزینه پیک کمی بیش تر می باشد.

روش های پرداخت.

روش پرداخت بهای کالا در نت شاپز صرفا از طریق درگاه پرداخت آنلاین می باشد.برای استفاده از این روش حتما بایستی کارت بانکی تان عضو شبکه شتاب بوده و حاوی رمز دوم باشد.در صورتی که رمز دوم کارت خود را در اختیار ندارید با مراجعه به نزدیک ترین خود پرداز بانک خود نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

نت شاپز برای پرداخت های خود درگاه بانکی واسطه پارس پال را در نظر گرفته تا خیال شما از بابت امنیت پرداخت و صحت ارسال سفارش راحت گردد.

کلیه پرداخت ها به حساب شرکت پارس پال واریز می گردد و چنان چه شما از روند سفارشات و پشتیبانی ناراضی باشید به راحتی می توانید پول خود را مسترد نمایید.

چرا نت شاپز از تحویل در درب منزل و پرداخت استفاده نمی کند؟

در روش پرداخت در درب منزل پست چی با مراجعه به درب منزل پول را از شما گرفته و کالا را تحویل می دهد.توجه نمایید که شرکت پست برای این خدمات هزینه cod نیز از مشتری دریافت می کند که این مورد هزینه ارسال کالا برای مشتری را زیاد تر می کند.و هم برای فروشگاه و هم برای مشتری زیان ده می باشد.بنابر این هیچ گونه قراردادی با پست برای این خدمات نداریم.

برخی سایت ها هزینه ارسال کالا را مجازا کم اعلام می کنند که این گونه نمی باشد.این شرکت ها سود بالایی برای کالا خود از مشتری می گیرند که این سود این هزینه را جبران می کند که این مورد بر خلاف سیاست مشتری مداری نت شاپز می باشد.

نت شاپز ضمانت کم ترین قیمت را برای کالا های خود متعهد می باشد.

امیدواریم بتوانیم رضایت شما را فراهم نماییم.